Mys framför datorn

God kväll kära läsare!

Sitter just nu i mitt rum och myser till det lite med mig själv framför datorn. Tänkte se om det finns någon bra film jag kan se senare.

Har gottat till mig riktigt ordenkligt nu med täcke och tjocktröjan.

Ush det börjar bli riktigt kallt nu ute på morgonen och kvällarna. Det märks att det börjar bli höst. Faktiskt så tycker jag om höstens fina färger med alla löv och lite småkyligt. Det är så mysigt. Fast när det är så där slaskigt och äckligt längtar man tillbaka till sommarens värme och soool!!


Jag nu framför datan men min assexiga segarfrizz och mitt gooosiga täcke (ett av dem)! Mohahhahaha jag har 2 st täcken! Samtidigt! (Inte nu)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback