God morgon!

God morgon!

Guuud vad jag är trött och ändå har jag sovit i ca 10 timmar!

Svar på tal!:

Igår skrev jag ett inlägg om emos typ... Eller ja, jag hade överdrivit min sminkning lite och sa att jag inte gillade emos för att det ser typ förjäävligt ut!

Då fick jag en kommentar från en att jag är ytlig som bara placerar dom i fack o blablabla...

The truth!:
Jag skrev bara att jag inte gillade hur dom sminkade sig inte att deras personlighet var dålig eller så...

SUG PÅ DEN! Och lär dig läs MELLAN RADERNA!



Ha det, bitches!


Kommentarer
Postat av: DANIELLA

HHAAAHHAHAHAHA såsööt

2009-09-27 @ 12:18:11
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/
Postat av: DANIELLA

HHAAAHHAHAHAHA såsööt

2009-09-27 @ 12:18:21
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/
Postat av: Jenny

euw emos?

så skulle ju inte jag formulera det om jag snackade om folks smink...

2009-10-01 @ 18:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback