Dålig uppdatering!

Ojojojoj!!

Hjälp säger jag bara asså vilken dålig uppdatering på min blogg jag har! Omg jag skriver ju inte ens om något intressant längre... Som om jag någonsin gjort det? Men jajan jag SKA bli bättre på det!

Just nu sitter jag i skolan och vi har lite lektion/valfritt typ. Ganska soft faktiskt, även om jag behöver denna tid för att plugga så orkar jag bara inte det just nu. Haha men vad ska jag säga?

GOOD NEWS:

Ja, jag har FAKTISKT bra nyheter också! Jag har gjort en videoblogg om mitt blåa hår (fel vid färgning).
Jag har fått 2000:- av pappa som jag ska handla kläder för! Det hoppas jag att ni ser fram emot att se haha.

Men nu har jag inte så mycket mer att skriva. Ska försöka att komma på något intressant, men kan bli svårt.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback