Helvete!

Helvetesjävlaskit!

Asså seriöst! Eddie SKA åka ut nästa vecka! Uush på han seriöst euw lär dig sjunga! Tycker Erica har en otroligt vacker röst och borde ha varit kvar istället.

Jaja life goes on..?

Haloween imorgon gott folk! Vad ska ni klä ut er till?

Själv ska jag klä ut mig till en häxa... Eller ja klä ut och klä ut. Jag ska ha nätstrumpbyxor (svarta) och en svart  klänning, världens k*ullfrizz och mööörkt smink! Fan också att jag inte vet vart min förra årets haloweensmink är. Skit också jag hade BLOD! Så det blir lite emovarning på mig imorgon då? Oops jag sa visst emo? I'm so sorry you people on the dark side.. So not! Haha synd för er för jag skriver vad jag vill!

Nejdå, love you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller helt med dig. Jag fattar inte. Han har åkt ut en gång, hängt löst typ varje gång. Vad fan gör han kvar?

2009-10-31 @ 02:52:33
URL: http://majafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback