En regnig morgon...

God morgon sötisar!

Nu har jag vaknat och när jag tittade ut genom fönstret såg jag att det regnar som fan! Ush jag som hade tänkt att åka till Dea -.-

Imorgon åker jag iväg till Jönköping för att hälsa på min pappa och på tisdag kommer Carmen och James också.

Och jag undrar hur i helvete jag ska hinna med att köpa en Svea-mössa till min lillasyster som fyller 5 år! Suck... Jaja jag får väl ta det samma dag då.



Kommer vara extremt tråkig nu de kommande dagarna, men ni får stå ut!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Snyft*:( det hade varit jätte skoj att träffa dig idag! =)



Men vi får ses någon annan dag ;P



Puss! <3

2009-10-25 @ 19:28:42
URL: http://andreakuthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback