Baka idag med Evvve!

God morgon bloggen!

Just nu sitter jag här med Evvve framför datorn och vi har precis vaknat. Ska snart hem till henne och baka våran specialkladdkaka! Mums på det!

Sen klockan 15:00 kommer min farmor och farfar och då ska vi äta på resturang någon stans i stan.

Vi läste just två av våra vänners bloggar där båda hade skrivit om varandra (dom är bästa vänner typ) vad dom inte gillade med varandra. Jag ska inte döma någon av er nu, men jag tycker det är ganska lågt att skriva så, alla har sina brister, men då kan man ju säga vad man ska förbättra i så fall inte bara vad man gör fel.

Så därför ska jag skriva vad jag älskar med min Evvve:
1. Du är alltid (nästan) go o gla!
2. Vi skrattar alltid tillsammans och har sjukt kul.
3. Vi har samma humor (ibland, min humor kan vara lite speciell)
4. Du har alltid stöttat mig vid problem

Detta var bara 4 saker av 1000! I love you Ävish!


ca 1 år gammal bild på Evvve när vi bakade!


Kommentarer
Postat av: Anonym

naww tack frugan ÄLSKAR DIG MED!<3 jag vet att du aldrig skulle skriva något sång och det var jävligt rötet gjort av henne tycker jag i alla fall men vad ska man göra ;)

2009-10-24 @ 12:02:10
Postat av: Anonym

glömde skriva min bloggadress haha

2009-10-24 @ 12:02:46
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/
Postat av: Josefin

svar: Idag har jag shoppat och ikväll vet jag inte, eventuellt glo på bloggawards på tv400 :) Själv då? :)

2009-10-24 @ 14:51:26
URL: http://shoppheaven.blogg.se/
Postat av: Evve

naaww ÄLSKAR dej gumman(L)

2009-10-24 @ 22:39:14
URL: http://evveii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback