Anonyma f*****!

Asså helt seriöst detta är inte riktat mot någon specifik person utan bara allmänt! Jag stör mig så jäävla mycket på folk som hela tiden ska komma och kommentera onödiga och taskiga saker om tex folks utseenden osv... Liksom okej man får tycka, tänka, skriva som man vill men jag tycker inte att det behöver vara kränkande på något vis så att någon kan känna att det är stötande.
Jag menar hallå brukar man inte säga stå för vad du säger/skriver/tycker/tänker? Man blir en mycket bättre person då det kan jag lova och jag uppskattar mer att man kommer fram face to face och säger något som inte är bra och att man är ärlig, inte detta med att smyga bakom ryggen på andra och säga taskiga saker! Det är INTE okej! Jag har varit med om detta i hela mitt liv från olika håll och kanter. Jag kan faktiskt skriva här och nu att jag har pratat bakom andras ryggar, men gör dock inte det längre för det ger ingenting! Alla blir bara ledsna och arga och sånt skit.
Så ni som håller på med detta bitch-beteendet... SLUTA! Ni kommer förlora era så kallade vänner....

Jaja nu har jag skrivit av mig lite, vilket jag verkligen behövde. Har faktiskt tänkt på detta större delen av dagen och insett hur viktigt sånt här är egentligen.

Ses i slutet på veckan!


Kommentarer
Postat av: malin

Hejsan! Nu är det ny vecka och nu behöver jag just din hjälp igen!



Om du går in på den här länken:

http://fameboost.com/?l1=external&l2=facebook&p=12521482



och väntar i några sekunder (det kostar ingenting) så får jag ett poäng, så jag ber dig

att trycka på länken så är du jätte snäll.. Det skulle betyda så sjukt mycket så du anar inte!



Tack på förhand! /mallan

2009-10-26 @ 11:00:56
URL: http://malinkahkonens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback