Morning

Hejsan och god morgon! Eller ja, klockan är faktiskt 11 redan men för mig är det morgon.

Idag blir väl en slappdag ända tills klockan 17:00 då jag ska köra stenhårt på bodypumpen! Jag känner mig väääldigt fet jag har inte tränat sen förra veckan. Måste verkligen plugga idag också vilket jag inte orkar, men eftersom att det är ett grupparbete kommer det att gå ut över Alizz och Dea också och det är ju inte så snällt. Så plugga blir det idag!

Jag hade som vanligt en helt skruvad dröm:
Våran klass hade varit på någon form av utflykt och jag hade kört min moppe dit, men när vi skulle hem visste jag inte vägen tillbaka. Dea och jag bestämde oss för att köra genom tingsdagstunneln där man egentligen inte får köra med moppe, men så blev det i alla fall och helt plötsligt hade Dea bil och körde framför mig. Sedan istället för att köra hem så svängde hon av på väg till Oslo och jag körde till stan. Vips så var jag i Sahlgrenska sjukhuset för att fråga någon om vägen och där stötte jag på min lärare Bodil som arbetade med någon medicin. Jag hade parkerat moppen utanför. Hon såg direkt att det var jag och vi började prata lite och jag frågade henne om vägen, men hon visste inte. Istället hoppade vi på en buss (som egentligen var en sån här lift till en skidbacke) hem till henne. Hon bodde i en skyskrapa högst uppe och jag som självklart är höjdrädd. Hon bjöd in mig och jag steg in, men hissen gick inte ändå upp så man fick hoppa! Sagt och gjort så var vi hemma hos henne. Inredningen var mycket mordern och färgerna gick i orange, brun och svart. Det var kuddar överallt och väldigt lågt i tak. Och sen efter ett tag kom hennes muskulösa pojkvän hem och han var väldigt trevlig och vi satt och pratade lite och sen skulle jag gå hem. Men sedan hände det en lien grej som är heeeeelt freak out så det tänker jag bara berätta för Dea! ;)

Haha jaa helt normalt! Har ni också sånna här konstiga drömmar?

Näe nu får jag allt ta och äta frukost!


Kommentarer
Postat av: mersiha

japp :D

2009-11-01 @ 11:37:30
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: jenny

sv, inte så mkt, själv?:)

2009-11-02 @ 13:26:11
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: antonia

vad gärna med i min tävling.

läs med på bloggen!

tack på förhand :D

KRAM!

2009-11-02 @ 20:33:38
URL: http://antoniajonssson.blogg.se/
Postat av: antonia

vad gärna med i min tävling.

läs mer på bloggen!

tack på förhand :D

KRAM!

2009-11-02 @ 20:33:45
URL: http://antoniajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback