Onsdag

Hejjsan alla sociala läsare!!

Idag:


Matte - Vi fick tillbaka våra prov ... VG 22 / 28 ! Proud mannen!!

Slöjd - Jag fortsatte på min sexiga klänning

Spanska - Hade prov och det gick väl ganska bra I guess (yy'

Lunch - Äcklig mat

Bild - Man skulle måla ett spelkort så jag målade ett Ess. Jag o Evvve började bråka om hur ett Ess såg ut hahaha fan vilka bitchar vi e ! <333 ÄlskarDej

NO - Läxförhör på könsorganen ... Alla rätt (A)

Kör - Vi ska ttiep sjunga If I were a boy på skolavslutningen och d kommer gå åt helvete!! FaaaN va vi förstör den låten!!

Sen dåså åkte jag och Evvve in till stan för att  shoppa lite och hämta Amilia på centralen <33

OBS!! Jag kommer inte kunna blogga förän på måndag, i bästa fall söndag för jag o Amilia drar teh Säffle där vi har sommarstuga. Kommer ta sjuuuukt mkt bilder, men lägger dock bara in de bästa!!

PUSS PÅ ALLA SOM LÄSER!! <33 Betyder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback