Måndag

Hejjhejj!

Uush nu är det måndag igen och skolan är igång! Det har väl inte hänt såå mycket, mer än att vi hade 2 st svenskaprov som visade sig vara svårare än jag trodde. Väldigt stolt över mig själv idag också som har styrketränat i kanske 10 minuter xD hahah så feet e jag ;) Men imorgon så ska jag och Fanny få ordning på konditionen, det kommer att bli TVÄR-jobbigt, men vi hoppas självklart på ett gott resultat (Y)

Dagens:

1. Klädsel = Svarta CheapMonday jeans med hög midja, svart linne utan band, högklackat och en Ucla tjocktröja.
2. Frisyr = Bad Hair Day ... Utsläppt tråkigt åt helvette...
3. Tv-program = Gossip Girl!! Sjuukt spännande nu!! Hoppas verkligen dom får tag på Poppy, den j*veln ...
4. Hiss = Trotts min extrema huvudvärk är jag ändå på strålande humör!
5. Diss = Eva-Lena och hennes j*vla prov!


See Yaa! <33





På bilden: (Ursäkta att den inte är rättvänd) Fanny som har läv framför ansiktet och jag den andra ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback