Lördag

God morgon!

Klockan är nu 11:21 och jag vaknade nyss. Idag har jag mest städat toaletten på våning ett och mitt rum. Snart drar jag till Daniella och vi ska sola och ha en massa skoj såklart ;) Älskar dig gumman! <3

Om någon vill ge lite förslag till mig på färger och sånt man kan ha på sin blogg så skulle jag bli väldigt tacksam om någon ville hjälpa mig med det!

Så här är jag klädd idag då. En lättare "jacka" från Gina Tricot, kostar ungefär 300-400:-, Vitt linne från Gina Tricot, 100-150:- ca, svarta mjukisbyxor, vet inte riktigt vart jag köpte dom men dom kostar väl ungefär som jackan.

Dagens frisyr är bara uppsatt i en toffs och sminket är väldigt enkelt, bara ytterst lite mascara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback