Underbart med Evvve och Fanny!

Hej bloggen!

Jag har inte skrivit så mycket på länge så jag tänkte att jag skulle göra det nu.
Igår hade vi en underbar kväll tillsammans jag, Evvve och Fanny! Jag och Evvve började tidigt på morgonen med att åka in till stan och shoppa lite då jag hittade 2 linnen, ett grått och ett vitt på Cubus samt ett par jättesköna byxor från Cubus som kostade 149 :- Bilder kanske kommer. Sen åkte vi hem och Evvve skulle rida och jag stack hem till Fanny. När vi var hemma hos henne gick vi ner till stallet och hon skulle kolla när jag red. Vi red barbacka och jag hade Lady. Hahahahahahahaha omg jag flög av och började asgarva xD Men det var ju väldigt kul haha!! Sen träffade vi Evvve och kollade på talang 2009 finalen!!

Idag har det varit en seg dag men ganska okej, det regnade ju inte i alla fall. Jag, mamma och Alexandra åkte till Allum och shoppade det sista inför resan till Kroatien nästa lördag och nu sitter jag här och tråkar mig och väntar på att Evvve eller Fanny ska ringa haha ännu en lyckad kväll väntar framför oss!

Puss ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback