Imorgon smäller det!!

O M G!!

Imorgon alla coolingar sticker jag till Kroatien och jag kommer att sakna alla mina småpluttar något otroligt! Älskar er alla och ni vet precis vilka ni är! ( Känn dig träffad Amilia <3 ) Just nu sitter jag här och är jättenervös inför imorgon även om jag vet att det kommer gå priima, men liksom man är ju rädd att man ska glömma något eller så. Har precis laddat över de senaste bilderna från min kamera (JAG FICK IGÅNG DEN!) ;D Ja, min kamera har ju varit lite trasig så har den inte fungerat men nu jävlar fick jag (host Fredrik) igång den!! ;))

Kraaaam jag skriver när jag har kommit hem och lägger in massa spännande bilder !! <33 (LL''





Kiss myy ass cuz i'm goin 2 Croatiia (aa)

Kommentarer
Postat av: daniella

ahahha naawww såsööt jag kommmmeeeeeeer sakna diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig :D:D <333

2009-06-19 @ 11:26:13
URL: http://daniellakaplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback