Hemma från Crooatiiiaaa <33

Faan ocksåå! Nu är jag hemma från det "varma" landet! Jag ska berätta....

Lördag: Regn + åska

Söndag: Regn + åska

Måndag: Regn + åska

Tisdag: Regn + åska

Onsdag: Sol

Torsdag: Sol, men vi var på bröllop så då gick det ju inte att sola

Fredag: Sol + moln

Lördag: Sol + moln

Söndag: Regn + sol + moln

Måndag: Sol, men det var då vi åkte hem

Som ni förstår är det inte så konstigt att jag inte har fått någon färg nästan för det har varit ett jävla skitväder, men vad ska man göra liksom? Inte så mycket att göra åt så nu får jag väl njuta av värmen och solen i Sverige istället.

JAG ÄR LEDIG HELA VECKAN GOTT FOLK SÅ RING RING RING OCH TRÄFFAS TRÄFFAS TRÄFFAS!!!!! (L) <3

Bilder kommer....


Kommentarer
Postat av: Ejiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!

Här har det varit varmt (y)

2009-06-30 @ 18:54:49
Postat av: kajsa

tråkigt att det är dåligt väder när man åker bort!

2009-07-01 @ 15:37:42
URL: http://kajsaholm.blogg.se/
Postat av: mersiha

faan va synd asså det e alltid såå när det e varmt i sverige dåå e det kallare där nere ja åker på lördag dit dåå regnar det i sverige har jag hört och då e det varmt här hihih :P :P

2009-07-01 @ 15:55:21
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback