Träningstips!

Läste du förra inlägget och känner samma sak?
Då kan du få lite tips från mig hur du kan träna och må bra!

Mage: Vanliga sit-ups. Prova sneda för att träna musklerna på sidorna.

Lår: Upphopp. Stå axelbrett med benen och böj benen så att det blir i 90 gradersvinkel.

Vader: Stå axelbrett med benen. Ställ dig på tå och stå så en stund och gå sedan tillbaka till ursprungsläget.

Rygg: Ligg på mage och ha armarna framför dig. Lyft på armar och ben så att de "svävar" fritt. Ligg så ca 1 min.

Rumpa: Lägg dig på rygg. Tänk dig att du ska föda barn så du ska ha benen ganska brett isär. Lyft upp rumpan och spänn den. Håll kvar i det läget en stund, gå sedan tillbaka till ursprungspositionen.

Armar: Vanliga armhävningar eller använd hantlar och lyft.

Kondition: Ut och spring eller kör den så kallade idioten. Ställ 4 konor (eller liknande) i rad med några meters mellanrum. Spring och runda första konan och sen tillbaka. Sen springer du till andra konan, rundar den och tillbaka. Sen håller du på så fram och tillbaka. Gör övningen ca 1 min i streck utan att stanna. Tänk på att du ska springa det snabbaste du kan!

Här är mina bästa tips som jag själv kör ibland. har ni några bra tips så kommentera gärna!

Kyssar!


Kommentarer
Postat av: sara

gör också detta "upplägget" när ja tränar :D !

2009-07-12 @ 19:21:02
URL: http://strikemypose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback