Mina favoritlåtar!

Nu tänkte jag att jag skulle skriva ner vad jag tycker om för musik.
Ja, jag gillar allt möjligt så listan kommer förhoppningsvis bli ganska lång.
Jag hoppas att ni gillar min blogg och vad jag skriver om för jag älskar när andra skriver om mode, kläder som dom har köpt, skor och självklart vilken musiksmak andra har. För om du har tråkigt någon gång hemma och vill kanske ha lite ny musik så är det perfekt när man bara skriver en lång rad med massa musik som man bara kan lyssna på och slappna av till!

Abba
Ring ring
Super trouper
Waterloo
When I kissed the teacher
Dancing Queen
Take a chance on me
The winners takes it all
Voulez Vous
I have a dream
People need love
Soldiers
The name of the Game
Me and I
Move on
Knowing me, knowing you
My mama said
Does your mother know
Money money money
Honey honey
Our last summer
Thank you for the music
Chiquitita
Fernando

Alabama
Born country
If you're gonna play in texas
I'm in a hurry to get things done
Mounain music
Tennessee river

Alexander Rybak
Fairytale

Alice Cooper
Poison
Schools out

Anton och Affe
En himmel och en jord
Tänker tillbaka på tiden
Drömvärld
Du var mitt allt
En lögn
För söt för att vara gangster
Gråt dina tårar
Gör mig inte till en pappa

Basshunter
Boten Anna
Dota
Angel in the night

Beyonce
Crazy in love
Diva
Ring the alarm
Beautiful liar
Halo
If I were a boy

Billy talent
Surrender
Nothing to lose
River Below
Falling leaves
Devil in a midnight mess
This suffering

Björn Rosenström
Anders och jag
Ditt jävla luder
Jag är så het
Lurad
Muffins
Pojkarna som busar
Ragnar är översexuell

Britney Spears
Oops I did it again
Womanizer
Toxic
If you seek Amy
Piece of me
Hit me baby one more time

Byz
Karatefylla
Hey där

Discocrew
Hon sa hey
Adrenalin
Jag är din brandman
Här kommer Rebecca
Sommarplågar
Superhjältar
Vi går på krogen
Mysig hemmakväll
Vi får aldrig nåt

Dr Bombay
Calcutta
SOS

Duffy
Mercy
Warwick Avernue

Elvis Presley
I'm all shook up
Suspicious minds
Tutti frutti
Heartbrak hotel
Hound dog
Hot dog
That's all right (mama)
Don't be cruel
Love me Tender
Always on my mind
Money honey
Old sheap

Eminem
Lose yourself
Ass like that
Toy soldier
Fack
When I'm gone

Enrique Iglesias
Alguien Soy yo
Somebody's me
Bailamos
Do you know
Dimelo
Ring my bells
On top of you
Miss you
Hero

Evanescence
Bring me to life
Going under

Eve
Tambourine

Flo Rida
Right round
In the Ayer

John Cale
Hallelujah

Juanes
La camisa negra
Fotografia

Lady GaGa
Poker Face
Love Game
Disco Heaven

Leona Lewis
Bleeding love
Better in time

Madonna
Give it to me
Like a virgin
Like a prayer
4 minutes

Natasha Bedingfield
Wild horses

Pussycat dolls
Buttons
Beep
I don't need a man

Shania Twain
This kiss
Honey I'm home
Don't be stupid

Så nu har jag skrivit lite artister/grupper samt lite av deras låtar som jag tycker om (en del).

Kyssar!



Kommentarer
Postat av: Linda

bra musiksmak :D

2009-07-12 @ 22:17:23
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: CHRJ

sv: tacktack, din blogg är också fin! =)

2009-07-13 @ 00:08:03
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Randy

Vad bra musiksmak du har =)

2009-07-13 @ 11:13:50
URL: http://www.randys.se
Postat av: Christian

Skön musiksmak ;)

2009-07-18 @ 15:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback