Kusiner och drama

God morgon på er alla läsare!

Igår skulle vi till mina kusiner (Clara och Rasmus, 10 respektive 6) och då frågade jag hur länge vi skulle vara där för att jag skulle va me Evvve senare på kvällen. Då svarar mamma: "Vi ska bara dit och äta lite mat sen ska vi hem igen" och jag blev nöjd med det svaret.
När vi väl kom dit och hade ätit och så och klockan va ca 22:00 frågade jag om jag skulle ringa en taxi, men nej då ska vi tydligen sova över! Liksom hur kul är det att sova där när jag sett fram emot min säng i typ 1 och en halv vecka?! Så jag blev såklart pisst off och började protestera, men fick inte min vilja igenom så det slutade med att jag fick sova bredvid mamma i en jättestor och skön säng.
Jag vaknade typ mitt i natten (eller ja på morgonen) av att det var någon som spydde som en katt på toan bredvid, eller om det var på toan där nere och då fick jag nog och satte på skön musik i lurarna tills jag somnade.

Idag blev jag dock väckt klockan 10:00! När jag somnade vid 04:00 kanske! Snacka om att ni kommer få en trött och grinig Vixxie! Haha!

Gårdagens outfit (kväll):




Okej jag la inte till så mycket på det jag hade på de föregående bilderna, men detta hade jag på mig:

Lila halsband, finns väl att köpa lite överallt
Brun tröja från Gina Tricot (den är längre än vad man ser på bilden och uppdragna ärmar) kostade ca 200 spänn, men eftersom jag är lite efter så finns dom inte kvar.

Kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback