15 år idag!

Grattis på mig själv som fyller 15 idag! Hihi nu får jag cykla utan hjälm!

Idag blev jag väckt av min mamma och min lillasyster som kom in och sjöng för mig så fick jag min present från farmor, farfar, Maria (faster) och pappa: 6000:-! Så nu kan jag äntligen köpa en moppe :D Jag har ännu inte fått min present av mamma och Fredrik, men kan tänka mig att det blir pengar där också, haha.

För er som inte känner mig är detta inget roligt att läsa så jag tänkte visa vad jag har på mig idag!




Och som ni läste igår så var mina kusiner här på besök från Karlstad och då fick jag också lite presenter:





En superfin ring + en "ask" i betong som man kan ha olika smycken i och sånt! Tackar för det! =)

Men nu ska jag hjälpa mamma att göra Taccos!

Kyssar!

Kommentarer
Postat av: Linda

åh, grattis :D

2009-07-13 @ 17:07:11
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

snygg outfit hörrudu! =D

2009-07-13 @ 17:54:44
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback