Skolstart imorgon!

Nej fy jag får kalla kårar jag bara tänker på att skolan börjar redan imorgon! Ush jag som vill ha meer sommarlov! Jaja det är bara att tänka positivt, ladda och ge allt man har.

Vixxies big questions:

- Vad ska jag ha på mig?
Asså jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig! Nu när jag har gått hemma har jag ju bara haft på mig typ pyjamas och sånna kläder.

- Kommer jag verkligen att klara av detta?
Jodå det kommer jag nog om jag får lite backup av mamma.

- Hur ska jag hinna blogga?
Detta är nog den svåraste frågan... Hur f*n ska jag hinna att blogga när jag går upp tidigt på morgonen, kommer hem vid 4 och då ska jag göra läxorna och sen är det bums i säng för att jag ska upp tidigt nästa dag också! Så jag får nog blogga på helger och om jag hinner direkt efter skolan.

Kram på er och önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Dea

Vi får försöka överleva tillsammans ;P

Puss ses imon i skolan <3



PS. Jag tar tåget 7.24 ;P

2009-08-23 @ 23:36:40
URL: http://andreakuthy.blogg.se/
Postat av: Laila

kul =) har precis bakat sockerfria muffins =)

2009-08-24 @ 00:33:19
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback