Ännu en seg skoldag

Idag har det varit ännu en seg skoldag.

Svenska - Vi skulle skriva om vårat bästa sommarminne och sedan läsa upp det för en kompis... Liksom, är vi tre år eller?

Matte - Vi fick våra nya böcker och började lite smått med negativa tal, mest repetition

Idrott - Haha vi hade en vikarie idag som sa: "Ja, nu får ni göra vad fan ni vill" så vi hade basketmatch och vårat lag vann

Lunch - Äcklig mat

Svenska - Samma som innan

NO - Biologi, inte kul.

Spanska - Eeh, ja... Vi gjorde ju jättemycket! NOT! Jag, Dea och Alizz var bara med en liten stund sen skulle vi ta kompisfoto och sen kom vi tillbaka och då var det bara våran lärare Charlotta kvar. Vi stannade kvar en stund och snackade med henne och hon fick våra bloggadresser alltså kanske hon läser, det vet man aldrig med henne. Kul, kul.

Sen så tränade jag step och det gick SKIT! Vikarie där också som körde nån konstig koreografi.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag äta och sen ska vi till mormor och morfar och få våran svamp som dom  plockade i Värmland.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback