Tillbaka med ny design...

Hejsan nu är jag tillbaka igen med en ny design. Jag har lärt mig lite mer i photoshop nu och så tänkte jag dra igång bloggandet!

Okej, jag vet att jag inte har många besökare eller så, men jag bloggar mest för att jag tycker det är roligt att hålla på med designer och skrivandet och komma på vad man ska skriva om. Sånt som mina kompisar tycker är roligt att läsa haha :P
Sen om jag får några extra besökare på köpet är det ju bara ett stort +!

Men nu ska jag försöka fixa min bakgrund för den ser jätterolig ut :)


Gammal bild på mig och Daniella <3


Kommentarer
Postat av: K L A U D I A

yes, (;

2010-01-12 @ 20:30:48
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/
Postat av: daniella

naw gumman din nya header blev skiiiiiit fiin :o<3

loveu

2010-01-12 @ 21:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback