Öppet hus

Idag blir det öppet hus för mig och kanske träna, men jag har inte riktigt bestämt mig än.

Öppet hus blir det i alla fall i en skola som heter Polhemsgymnasiet och den ligger jättefint på Lindholmen.

Men en sak är jag osäker på om den skolan... Mina kompisar säger att dom har hört att det bara är plugg där 24/7 och att man inte har någon fritid över huvudtaget! Det känns ju inte riktigt bra :/ Men vi får väl se vad mamma också tycker om skolan. Mitt första intryck av den var ju positiv i alla fall. Vi frågade elever vad dom tyckte  och  om var nöjda och så sa dom att dom brukar ha många roliga dagar typ där dom klär ut sig, många klassresor och sånt och det är ju alltid lockande, eller hur?
Det kan ju inte bli värre än våran klass idag, 9C. Vi får liksom inte göra någonting! Skittråkigt... Så jag ser verkligen fram emot att börja gymnasiet!




Kram på er! Jag berättar mer om skolan ikväll! Jag kanske kan ta lite egna bilder också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback