Min top 5 lista!

Här kommer min top 5 lista över vilka bloggar jag läser och vilka som är bäst, varför osv..

Nr 1. Linda - Otroligt söt tjej som alltid kommer med en massa bra smink-tips! Det ÄÄR svårt att sminka sig så att det ser bra ut, men hon lyckas ändå visa på något sätt hur man gör.

Nr 2. Kenza - Ja, jag tror inte jag behöver säga varför jag gillar hennes blogg. Det gör väl de flesta?!

Nr 3. Kissie - Nu vet jag vad ni tänker... Kissie??!! Ja, Kissie! Hon är så sjuuukt rolig! Och det blir ännu roligare för att hon inte är sån egentligen och att folk går på det. Hon borde bli skådespelerska istället?

Nr 4. Foki - Gullig, känd blogg med mycket bra  och fina bilder!

Nr 5. AmandaVarDet - Haha alla vill väl ha ett gott skratt?

 

Det var allt för mig nu! Tyck till! Kram

 


Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hihi låter jobbigt att fryra men samtidigt otroligt mysigt hihi ;D sitter å kollar på sambon som spelar tvspel haha :P

2009-09-19 @ 01:01:28
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du med ledsen över att bitchen lagt ner. Har hittat en likvärdig som jag började följa istället: www.fuckwithyou.blogg.se ! riktigt rolig faktiskt :) Så gör som jag, följ den xD

2009-09-19 @ 09:35:25
Postat av: DANIELLA

HAHAHAHHAHAHAHHAHAH KISSIE

omg typ !

2009-09-20 @ 17:34:35
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback