Tiiiidiiiiig lördagmorgon

God morgon all of you!

Sitter här framför min dator klädd i pyjamasen jag sov i. Försöker att jobba lite svenska men ja det går jättebra! Idag är det halloween som typ alla redan vet, men jag skriver det ändå.

Idag så ska mina kusiner och lite andra släktingar komma hit för att fira min lillasysters fördelsedag! Så då blir det partiie. Eller inte haha, dom är typ max 10 år. Men ja min lillasyster fick ett spel till vårat nintendo wii: Wii Sports Resort. Skitkul faktiskt, min favorit är pilbågen helt klart!

Ska göra i ordning min häxoutfit om några timmar och då ska jag försöka hinna med att ladda upp en liten bild.

Ses senare.


Happy Halloween! (Mohahahhahahha)

Kommentarer
Postat av: mersiha

naaw tack <333

2009-10-31 @ 10:38:03
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: mersiha

lite men jag var ju lite ledsen :/

2009-10-31 @ 20:07:49
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback