Mammor har alltid rätt...

Jag måste berätta vad som precis har hänt... Jag vet inte om det kommer att bli ett långt eller kort inlägg, men skit samma för jag är så jävla sur så jag måste bara få skriva av mig lite...

Jag skulle iväg hem till Evvve och jag hade ställt min moppe utanför dörren. Jag gick ut, satte mig och försökte starta. Tror ni att det gick? Nej -.- Sedan kom min mamma ut precis när jag skulle kicka igång den och sa "Är det så smart att du tar moppen ner? Om den inte startar nu när det är -5 grader då kommer den väl knappast att starta senare ikväll vid -10?" Och precis då startade den och jag svarade "Hah! Den startar alltid med en liten kick, hejdå!"
Sedan kom jag hem till Evvve, vi kollade på Snygg Sexig Singel och hade skitroligt och den filmen kan jag verkligen rekomendera har aldrig skrattat så mycket haha!
När jag skulle hem gick jag ut till moppen och försökte starta den... Tror ni att det gick denna gången? Nej -.- Liksom den startar nästan alltid på kicken, men nu reagerade den inte ens! När jag satt där och förtvivlat försökte få igång den utan resultat ringde jag till mammas man och klagade och grät för att inget fungerade så kom Evvves granne och frågade massa frågor som "Behöver du hjälp?" "Fungerar det inte?" "Bor du långt här i från?" "Behäver du skjuts hem?" Ååh så trevlig han var och sååå snäll, men eftersom att det tar 10 minuter hem tackade jag nej.
Det slutade med att jag fick ställa kvar moppen hos Evvve och GÅ hem i den iskalla decembernatten.


Och vad har jag lärt mig av detta tro?... Lita alltid på mamma -.-



Kommentarer
Postat av: Alizz

Stackaaarss! =(



Fniss ^^ <3

2009-12-19 @ 11:09:19
URL: http://alizzaxberg.blogg.se/
Postat av: Lian

Åhh faan :O stackare :(<3

2009-12-19 @ 12:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback