14 maj


14 maj

Idag har det varit skola. Började dagen klockan 8:00 med hemkunskap. Hade prov och det gick ju sådär, haha man får väl fråga kompisarna som sitter bredvid? Sen då så hade vi håltimma i typ 2 timmar och jag och Lina fick vänta på bussen i evigheter kändes det som, men till slut kom bussen! Så va vi hemma hos Lina och vi kollade på Gilmore Girls och åt Daimtårta, men Lina lyckades typ elda upp tårtan.. BRAVO! Sedan fick vi springa till bussen och jag som hade högklackat på mig, ajdå! Så hade vi No, kemi. Riktigt segt. Sedan lunch med överkokt potatis och köttbullar. Jag åt nästan ingenting, men det smakade INTE bra! Efter det hade vi So och då såg vi klart på Fuckin Åmål. Vi började även se en annan film som hette typ Utvandrarna, men den suger! Sedan (haha) hade vi No, biologi och då gick vi igenom menscykeln. Våran lärare, Jonas, berättade att dom hade en fråga på ett prov: " Ungefär hur lång är menscykeln? " Då hade en elev svarat: " Ca 10-12 mm " ... Hahahaha hur fel kan det bli? Och efter det slutade vi och jag åkte hem och bara latade mig och gjorde matteläxan, såg på Americas Next Top Model också ;)

Puss på denna dag och alla som läser !! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0