Söndag

Hejjsan!

Hemma från Säffle, Värmland nu!! Det har varit skitskojj, vi har tagit det ganska lugnt, kollat på film och haft allmänt roligt! Bilder kommer såsmåningom, kan dröja ett tag!

(Jag har typ lärt mejj att busvissla (A) SkitstoolT !! Fast får jue öva lite xD)

Jag sov då på en knarrande obekväm jävla luftmadrass! Eller sov o sov, fick jue typ ingen sömn.. ALDRIG mer att jag sover på en sån!! :O Vi åkte till Duse Udde och skulle ha spelat minigolf,  men d va tyvärr stängt :( Men eftersom att d va så fint väder solade jag och Lia i typ 10 minuter xD Fick faktiskt liiiite färg (A)

Kram Kram skriver mer snart! <33




Bild på Lia från förra året <33 Ily gmn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback