JAG HAR BLÅTT HÅR!

Japp som ni ser i överskriften har jag blått, eller ja grått/blått/lila hår!!

Lägger in en video om det senare, men ska berätta hur det gick till...

Så här fick jag blått hår:

Jag var hemma hos Carmen och min lillebror så hade hon fått någon mousse som var hårtoning. Fast problemet var bara att hon har svart hår och det var för mörk ask blont eller något sånt. Så hon gav den till mig så testade jag på mig själv och vips så har jag blått vackert hår...

VIXXIE TIPSAR!:
Köp ALDRIG några konstiga hårtoningsprodukter! Köp endast normal färg/toning! Det blir INTE bra!

XoXo


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej sötnos,

nu är lilla jag tillbaka från allt stress och så omkring mig. Förlåt att jag inte kunnat svarat tidigare men som du kan läsa i min blogg så har jag inte mått så himla bra. Men hoppas på att det blir bättre inom tid. Allt bra med dig? :)



Puss

2009-09-24 @ 14:22:08
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: jenny

hah det där lät inte bra xD

2009-09-24 @ 14:26:50
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback