7 september 2009

Hej bloggen och alla läsare!

Idag hade vi våran längsta och jobbigaste dag på hela veckan, men jag lyckades ändå kämpa igenom alla timmarna utan huvudvärk och trötthet. Tack och lov för det.

På hemkunskapen lagade vi faktiskt en jättegod maträtt som är med kyckling, couscous  och massa goda grönsaker!

Haha och sen mååste jag bara berätta en skitrolig sak som hände på lunchen... Det var jag och Dea som precis hade kommit från hemkunskapen och skulle äta lunch. Så ser vi att Ann-Charotte (våran lärare) sitter helt ensam, så vi sätter oss vid henne. På något underligt sätt börjar vi prata om bröst, jag vet helt sjukt men fråga inte varför! Sen kom det en liten kille och satte sig vid vårat bort och ville såklart också delta i våran spännande diskussion. Så berättade han att nåt bilmärke skulle ha lanserat en ny bil som skulle heta Fitta vilket vi tyckte var vääääldigt roligt så vi började ju småskratta lite och så sa jag..:                                                         

- Haha den bilen skulle jag lätt köpt!

*Alla skrattar* Och så säger Ann-Charlotte...:

- Haha det tror jag säkert, då skulle ju alla kunna ha sagt: "Här kommer Victoria med sin Fitta!"

Och då började alla skratta som faaan och jag menar det asså vi trodde att hela taket skulle lyfta. Men vi skrattade ju inte bara åt skämtet, utan också att hennes skratt (lärarens) är så fruktansvärt roligt! Jag vet inte riktigt hur man ska beskriva det men hon har väldigt ljus röst.

Och detta lilla skämtet nu som jag bjöd på är framförallt roligast för oss som var med och alla som har lika sjuk humor som jag!

Kram
Vixxie


Kommentarer
Postat av: Andrea

HAha fan va skoj vi hade! =) <<333

2009-09-09 @ 19:55:17
URL: http://andreakuthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback