Guitar Hero 5

Hejhej alla läsare!

Just nu sitter jag fortfarande kvar på min pappas jobb, men behöver dock inte längre skriva prov tack och lov!

Fick reda på att vi både har Wii sports, Guitar Hero 5 och Mario Kart hemma hos pappa till Wii:n så nu ska det hem och spelas snart. Om vi kommer hem för sent, vilket jag inte hoppas så får jag väl spela det på onsdag eller någon annan dag. Har faktiskt aldrig testat Guitar Hero 5, men har hört att den ska ha massa med bra låtar som:
2 minutes to midnight - Iron Maiden
Shout it out loud - Kiss
Sex on fire - Kings Of Leon

Och massa, massa meer!



Har ni testat GH 5? Vad tycker ni om det? Värt att lägga ner min dyrbara tid?

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

vi har gh5, det är askul, fast mest om man är fler :P inte om man sitter typ ensam :P

2009-10-26 @ 17:51:24
URL: http://iirla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läs,Följ och Kommentera gärna min blogg :)

Kramar!

2009-10-26 @ 18:17:48
URL: http://sannasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback