Tjo bre!

Tjo bre!

Idag har det varit en ganska rolig dag faktiskt haha. Våran spanskalärare Charlotta har PLATTAT håret! GRATTIS! Så jäääävla snyggt jag tror jag dör! 10 år yngre med en gång liksom. Jaja nog om det, kommer en bild senare som är redigerad eftersom att det kanske är lite halvtaskigt att lägga upp bild på ansiktet.

Imorgon är det friluftsdag och då kommer vi att vara i Möndal någonstans och bada i äventyrsbad! DE NI! Så fuckin roligt nu när Alizz e med! Motherfuckers!

Just nu sitter jag hemma framför datorn och försöker komma på hur jag kan göra min design utan att härma alla kända bloggare... Kommer att bli svårt.

Men, men hörs imorgon!

Kram!

¨
Såååå sjukt snyggt, eller hur!

Kommentarer
Postat av: Evve

omg!

lite svårt att säga när man inte ser ansiktet.

Men mycket snyggre än krull!:D

2009-11-11 @ 18:33:32
URL: http://evveii.blogg.se/
Postat av: HANNAH - kolla in min blogg!

sv: okej :) nej inte så mkt här heller.

2009-11-11 @ 19:30:07
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback