Hejsan Svejsan!

Hejsan Svejsan allihopa!

Jag har inte varit så aktiv här på bloggen som jag har sagt typ 1000 gånger men skit samma.

Idag hade jag min egna lektion och det gick jättebra faktiskt! Fick full pott på allt! Fast jag har dock inte lämnat in mitt arbete än :/

Just nu precis innan min mamma och syster kom satt jag och spelade på min låt. Ja, jag håller på och skriver en låt som jag tycker jättemycket om men dock har jag inte kommit på ett bra slut. När den blir färdig blir det säkert skitbra och då ska jag filma mig själv med min webbcam bara för att se lite hur jag ser ut och hur jag låter. Ush det kommer låta förjävligt, men det blir alltid så för alla nästan man brukar inte gilla sin egen röst men det ska jag lära mig nu att göra. Det kommer att ta tiiid! Tyvärr så kommer jag inte att lägga upp på mig någon gång (ever liksom) på mig när jag sjunger eller spelar eller så för det är något jag vill göra privat helst för familj och vänner osv tills jag är helt säker på mig själv och min röst. Oj herregud nu ser jag hur mycket jag har skrivit för att vara jag det var lite annorlunda...

Men jaa snart kommer något mer intressant... Jag ska se om jag hittar den klänningen som min mormor ska beställa till mig från Ellos! :D

Vi hörs!!


Jag just nu i min UCLA tröja! Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback