Gick bättre denna gången!

Haha jaaa hemma från ridningen då och det gick ju sjukt mycket bättre än sist...

Så här gick det till förra gången:
Vi skulle hoppa bana typ med hästarna och jag hade en vääldigt trög, men rädd häst så jag skulle trycka på lite extra på sista hindret. Så hoppar hästen lite fail och jag tappar balansen. Hästen blir skiiträdd och skenar iväg och jag tappar balansen ännu mer och flyger av. Sedan kommer jag inte ihåg men allt blev typ svart och sen vaknar jag av att jag ligger på mage och skriker för att det gör så jävla ont. Sedan springer min ridlärare fram och frågar massa frågor för att se om jag är medvetande. Jag svarade, men skakade som fan och var snurrig. Sedan när jag kom hem mådde jag lite illa, men jag spydde inte och om jag hade gjort det hade vi fått åka till akuten :S

Jaja så kan det gå när man rider och är lite vimsig som jag tihihi :)

See yaa!


Bad hair day -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback