Tisdag

Hejjsan!!

Idag började vi dagen kl. 08:20 med läsning/fördjupning. Sen hade vi samling haha skitkul .. -.-' Efter detta hade min grupp (8CD) So då vi fortsatte att kolla på en dålig och skitgammal film: Utvandrarna. Den hanldar typ om några som åkte båt till Amerika på 1800-talet. GÄSP!  Efter detta så va d spanska... Plugga plugga pluggaaaa till provet imorgon!! De e nu d gäller .. får jag inte MVG på detta provet e d kööört :O Jaja, nog om sånt.. Lunch, Idrott (vi vann på brännboll :D) Matteprov som va aaassvårt och sen åkte jag o Deaa älsklingen hem till mejj! :D Och nu sitter vi här och försöker göra våra bloggar till något mer interessant och lyckat!!

Puss på denna daaaag <333


Lundqviiistt <3


Kommentarer
Postat av: Alizzz

fin blogg vickyy ='D kolla gärna in min, har fått ordning på den nu xP ;P <33

2009-05-20 @ 21:00:45
URL: http://alizzaxx.blogg.se/?tmp=20204613
Postat av: daniella

victoria sötnos har gjort blooggg yääy :D

2009-05-29 @ 16:20:47
URL: http://daniellakaplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback