Onsdag

Heejjjsan!!

Just nu är klockan 19:15 och idag har det hänt lite mer än igår!!

Matte - Haha jag och Andrea satt i navet och sminkade oss ;P <33
Slöjd - SnaaarT klaar!!
Spanska - Vi fick då tillbaka våra prov och jag fick ... MVG!! 108/110!!! Omg va stooolt jag äääär! :D <333
Lunch - Äcklig mat
Bild - Jag o LiiNa gjorde ett plakat tills på söndag då Daniella ska dansa hip hop på stora scenen på Liseberg, men jag kan tyvärr inte följa med eftersom jag ska på ngt fuckin 40-års kalas -.-'
No - Vi kollade på Ramp oså snackade dom ttyypp om sex o sånt :P Haha skitkul va de xD
Kör - SKIIIITKUL va deee på kören idag vi skulle öva på If I were a boy och jag som trodde attt det skulle gå åt helvete, men det gick JÄTTEBRA! :D <333 Shiiiiet va jjag älskar att sjunga den låten! Jag trodde inte att jag kunde komma upp i dom tonerna, men det gick  SKITBRA! <3333

Och nu vill jag bara säga hejj dåå och att klockan är 19:20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback