Fredag

Tjooo folk!!

Idag har det hänt MASSA!!
Vi började med matte som vanligt typ och det var skittråkigt vi satt mest i navet och sminkade oss :P
Och på bussen,, i skolan , överallt så glodde alla på mejj äkta mkt bara för att jag typ hade lockat håret xD
Sen hade vi spanska och då skulle vi kolla på en skräckfilm och Charlotta (våran lärare) sa att om man inte ville se den för den va hemsk fick man gå ut och då tänkte jag och Evvve att vi skulle gå ut och spela kort, men faan också hon skällde ut oss hahaha för hon kom på oss så vi såg filmen ändå ;)
Efter detta hade vi då gympa och jag skobba (aa) .. Man vill jue inte gärna förstöra sitt fina hår
Lunch...
Svenska och jag pallade inte att jobba
Engelska prov och det gick aaasbraa!!
Sen så skulle vii träna på att sjunga i musiiksalen på låten "If I were a boy" och vi visste inte hur högt vi sjöng, så när Andrea skulle ut för att skriva ut papper kom det en nia, asså en heeeel klass och hörde ALLT!! FFyyyy faaaaN va piinsamt :O Jah trodde jag skulle döö
Sen så åkte jag hem och åt lite och sånt
Jag åkte ner till stallet och skulle rida, vi skulle hoppa. Jag fick Treasure, vilket INTE va bra! Han typ stack med mejj och va allmänt jobbig, het och sånt så det var SISTA gången jag hoppade honom!
Nu sitter jag här och skriver och har precis snackat med Daniella min lilla ääälskliing!! Vi ska vara hemma hos henne imorgon och träna på låten och sola fett kuul ska det bli! <33

KRAAM!

Kommentarer
Postat av: daniella

hahha naaw yäääyyy idag ska vi träffas fan va kul vi kommer ha :D älskar dig enormt <3<3<3

2009-05-30 @ 11:30:17
URL: http://daniellakaplan.blogg.se/
Postat av: VictoriiiAa :D <333

Älskar dig med Daniella du betyder allt och lite till <3

2009-05-30 @ 11:38:15
URL: http://lundqviiistt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback