Trollhättan 6 juni

Hejj!

Idag vaknade jag halv 11 så ringde min pappa och sa att jag hade en timme på mig att fixa mig och så för vi skulle dra till Trollhättan där min farmor, farfar och gammelfarmor bor. Vi skulle hälsa på min gammelfarmor Rut. När vi kom dit blev det massa kakor och bullar som vanligt och vi lekte med domino (min lillebrorsa) och sedan när vi skulle hem fick jag 100 spänn!! JAG E RIK!! Får väl se om man hittar någon fint på stan haha. Sen åt vi på en Kinaresturang och jag åt grillad kyckling med pmmes frites ;D <3 Efter det åkte vi och kollade på slussarna i Trollhättan (booring) men tack och lov blev det inte så långvarigt, och nu sitter jag hemma och väntar på att maten ska bli klar!

Ha det gött, igelkött! ;)) <3




Jag och denna trevliga älsklingssaken ska kanske dra till Liseberg nästa söndag, kul, kul! :D <3

Kommentarer
Postat av: LiiaLaal

Hihih jaa ska bara få mä min älskling oxå :* <33 kul kul :D <3

2009-06-08 @ 18:10:19
Postat av: LiiaLaal

Hihih jaa (A)<333

2009-06-08 @ 18:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback