Skolavslutning

O M G!

Ja, idag var det ju skolavslutning och då har jag ju självklart massa att berätta! Jo, först så kom Andrea hem till mig vid 8 på morgonen då vi skulle fixa oss tillsammans. Sen åkte vi buss ner till centrum och jag gick in i sporthallen där jag mötte Alizz och Daniella och alla andra i kören. Sen så startade hela alltet och jag fick sån jävla ångest att jag typ börja gråta inför alla!! Jag menar hur pinsamt får det lov att bli? Men som tur är har alla ett helt sommarlov på sig att glämma och det gick ju bra att sjunga If I were a boy trottsallt även om jag inte vågar erkänna det själv. Sen då så fick vi godiset som våran klass tydligen hade vunnit igår Grattis Grattis! Och sen .... BETYG!! OMG jag trodde verkligen inte att jag kunde få så bra betyg liksom MVG i engelska och spanska :O Helt suprised och inte nog med det... Jag har höjt mig i flera ämnen! Gäller bara att hålla fast vid betygen! Så nu har jag gott folk ... SOMMARLOV!! <33

Kram kram ses ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback