Helg med Andrea

God eftermiddag Sverige!

Igår så kom Andrea hit med moppen klockan halv 8 typ för vi kom på att vi båda hade väldigt tråkigt så varför inte ha tråkigt tillsammans? Well, well när hon väl kommit hit kollade vi på Twilight och åt chips och drack cider med jordgubbar! Mmm.. Riktigt gott var det! Hon sov självklart över och idag vaknade vi kvart i 9 av att min lillasyster lekte i rummet intill och det var väääldigt svårt att somna om då, men vi har hunnit med mycket! Vi gick ner och tog varsin macka till frukost och sedan bar det iväg till Coop fär att köpa hårfärg till mig! Då kan ni ju gissa vad vi gjorde när vi kom hem? Ja, grattis vi färgade mitt hår och nu e jag typ platina blond! Blonds have more fun? Dea ska sova över en natt till eftersom att vi ska till stan imorrn med klassen och då får man ju gratisskjuts av Fredrik. Myspys kommer vi ha!! Sen efter vi har varit i Emigranternas hus ska vi sola solarium!! <333

Puss på denna underbara helg!! <33






Så här blev mitt hår, men så har jag ju inställt ljusare och sånt på camen för annars ser man förjävlig ut, men ungefär så här blev det! SKITNÖJD!! Tack Andreeaa!! <33 ;))

Kommentarer
Postat av: Deea

Miin sötaste så skoj vi har och ska ha!!! <333

2009-06-07 @ 14:15:54
URL: http://andreakuthy.blogg.se/
Postat av: daniella

victoria är sööööööööötast :D

haha sötast var ni idag i backaplan haha du och dea<3



älskar er (LLLLLLLLLLLLLL)

2009-06-07 @ 17:57:48
URL: http://daniellakaplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback