Broloppet idag!

Uuushh!!

Idag hade vi brolopp då som är 5,5 km långt där man springer över Angeredsbron. Haha jag fick väldigt dålig tid så den skriver jag inte ens upp :)) . Stackars Lina hade skadat knät så jag och skolsyster hjälpte henne hem. Gött att man fick skjuts av Dea också!! Tack så mycket älskling!! Snart kommer mamma och hämtar upp mig hemma så ska vi åka till Backaplan och kolla på en klänning till skolavslitningen. Hoppas verkligen jag hittar någon fin!

Kram, kram!! Skriver mera sen om mitt eventuella köp!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej sötnos!

Skoj med dig idag, fast loppet var lite jobbigt :P

Puss!

2009-06-02 @ 15:31:21
URL: http://andreakuthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback