Todaay!

Idag, ja vad händer idag? Jo, det ska jag berätta... Min lilla skitunge Amilia 'Lian' Larsson tar sig från Bovallstrand och ner till Göteborg för att träffa lilla mig! Vi ska göra massa kul vi ska bland annat gå på Liseberg, blogga, träffa folk och shoppa!

Sen måste jag bara berätta om min konstiga  dröm jag hade inatt... Jo det var så här att jag drömde att jag frågade min mamma om jag fick pierca naveln och det fick jag (konstigt nog eftersom min mamma aldrig skulle låta mig göra något sånt). Jag tog mig till studion och fick välja en piercing alldeles själv... Jag valde en med en vit pärla som va snygg, men när jag kom hem märkte jag att jag hade piercat näsan istället och det va verkligen skitfult! Jag hade hål på båda sidorna av näsan och i mitten! Omg tänk er så fult! + att det var typ skitfula piercingar också! Nej, ush! Och då gick jag självklart tillbaka och klagade... Då tog killen som piercade mig ut alla från näsan utom en som fick sitta kvar och så piercade han naveln som han skulle och jag fick välja en snygg piercing till...

Och nu när jag vaknade blev jag så sur över att det bara var en dröm... Jag som så gärna vill pierca naveln, men får såklart inte... Snacka om att jag är sur!

Kyssar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback