Hemma från Bovall!

Ååh jag har inte skrivit nåt sen typ hur länge som helst så det är väl dags nu!
Ja, jag kan väl börja berätta från dess att vi kom till Bovall då...:

Dag 1: Jag åkte buss till Lian som gick klockan 10:10 på morgonen, men det var så jävla damp för typ jättemånga fick stå upp hela vägen från Nisseterminalen och in till Torp, vilket är 1 timme men resan gick ju bra och så.
Sen när jag kom fram kom Lians pappa och hämtade mig i Hallinden och då åkte vi in till Hunnebo och hämtade Lian.
Efter det skulle vi snabbt hem för att sedan gå på nåt bröllop som jag inte ens visste vem som skulle gifta sig, men skit samma man fick ju gratis mat och dryck! Haha!

Dag 2: Ja, på söndagen här dåva så kom Lians pojkvän, Daniel Kallin och hälsade på oss med hans kompis Adrian från Norge (uush på Norge). Vi hade det ju såklart jättetrevligt när vi satt på badholmarna och tittade på en gubbe som hade badat (som också hade skitit på sig såg det ut som).
Sen tittade vi på film, Saw 3 och när det blev läskigt låt Lian och Daniel och hånglade... buusiigt!
Efter filmen var det dags för pojkarna att åka hem och jag och Lian slappade!

Dag 3: Dags att åka till Evvve!
Jag packade ihop mina saker och så och sen tog jag mitt pick o pack och stack till Evvve där vi tog det lugnt ett litet tag.
På kvällen var vi ute med Lian på torget och spanade in lite pöjkar! Och vi hittade faktiskt 2 stycken som såg lite trevliga ut så vi bestämde oss för att hälsa på dom, men det blev inte så denna kväll.

Dag 4: Jag och Evvve var själva denna kvällen och då gick vi ner till Torget för att spana lite på dessa killar som vi hittat. Ja, vi sa faktiskt "Hej", men inget mer denna dagen heller. Sen så hade vi lite tråkigt denna dag så vi gick hem för att umgås lite istället.

Dag 5: Onsdag. Alla vi 3 tjejorna satt på Bryggcafét och kollade ifall Ibarra va där, men icke! Dock så hittade vi en NY spännande kille som liknade en get lite, men vi döpte honom till Taack för att han sa tack så roligt :P.
GRATTIS, GRATTIS och åter igen GRATTIS till din lillasyster, Lian! Ja, ni läste rätt! Lian fick en liten syster (3:e syskonet) idag och hon är SKITSÖT! Ja, det tog typ 3 timmar sen visste hela Bovall om att en liten ..... (vet inte namnet) kommit till världen!
På kvällen så såg vi dessa killar igen och nu jävlar tänkte vi nu ska vi allt säga något mer! Och när dom var i närheten sa Evvve:
"Eey, ni där! Vill ni hitta på nåt?"
Killen:
"Ööh, aah, visst, som vadå?"
Evvve:
"Spela kort" *SKRATT* *FNISS*
Killen:
"Ööh, nej tack, det är lugnt!"
Hahahaha buusiigt! Men jaja, vi pratade i alla fall med dom!
Efter detta ville vi komma bort lite så vi cyklade lite längre bort i Bovall och satte oss på en stenmur och snackade lite och då kommer såklart killarna fram till oss frågar:
"Eey du den blonda och den bruna... Vad det ni som hängde efter oss förra veckan?"
Haha guud så pinsamt, men det var ju Johanna dom menade (som inte var med) men dom hängde ju inte efter direkt! Haha snacka om kaxigt!

Dag 6: Denna dagen var en sån här tråkig, regnig dag så vi drog till en liten loppmarknad som låg utanför kungshamn. Vi hittade faktiskt en rosa vas och ett rosa ljus med behållare till (sööt) + att vi drog in en liten jackpott på 4 VHS filmer (gammalt jag vet) för 10:- styck! Inte illa! Det blev: Grease, American pie 2, Titanic och Bridget Jones dagbok! MYSKVÄLL!

Dag 7: Hemfärd! Inte mycket att skriva här inte så det gör jag inte! Bilder kommer inom kort! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback