Omg mitt håår!

Haha seriöst mitt hår är... INTE rakt! Jag satte upp en liten bulle mitt på huvudet igår kväll för att jag skulle fixa med lite ansiktsmasker och så somnade jag med den. Nu ser mitt hår ut som ett F Å G E L B O!! Ush det ser inte vettigt ut!

Ja och här har ni 2 bilder på hur det ser ut...



LID MED MIG!!

Hur fan ska jag lyckad få det platt nu då?? Det kommer ju ta minst 100 år om jag ska använda plattång och jag orkar bara inte blöta ner det! Ska testa att blåsa det, men good luck Vixxie!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Laila♥

sött :) Jag gick ju modevisning igår, och idag ska jag nog vila och jobba lite ikväll kanske :) Själv då? :)

2009-08-20 @ 10:52:46
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback