Liseberg idag med Lina

Idag ska jag och min kära fjortis Lina till Liseberg! Sist vi va där va det ganska mycket folk, så vi får väl hoppas att det inte är lika mycket denna gången! Ska försööka ta mycket kort, men eftersom att min laddare till min kamera är spårlöst försvunnen kan jag bara ta med min mobil, vilket betyder att bilderna får dålig kvalitet. Men det får ni leva med.

Vet inte vad jag ska ha på mig!! :O
Euw jag hatar sånna här dagar när man bara inte vet vad man ska ha på sig! Jag funderar på mina gula hotpants och ett linne bara. Fast där har vi ett litet problem... Vilka skor ska man ha? För mina favoritskor är spårlöst borta och jag har typ inga andra, men jag ska lösa det!

Men nu ska jag rota fram lite kläder ur garderoben!!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback