Inget intressant...

Hejhej!

Tänkte bara säga att jag tror inte så många tycker det är intressant när jag skriver om min dag, vilka lektioner osv... Så därför ska jag sluta med det! Kanske om det har varit något speciellt som tex idag har vi haft skolfoto. Men om jag inte skriver om mig själv och mitt liv, vad ska jag då skriva om? Jo, det har jag också funderat lite på... Kläder, skor, smink mm skriver jag ju redan om så det får vara kvar. Mina outfits de olika dagarna är nog ganska uppskattat. Men sen tänkte jag att jag kanske skulle skriva om något som man inte bara kan titta på utan också göra...

Alltså....
Jag ska skriva om träning! (delvis) Detta kommer jag ta upp inom träning:
- Äta rätt
- Olika sorters träning
- Övningar som du kan göra hemma
- Och sen till sist som jag kallar för "Varför gör vi detta?" Då förklarar jag ex. varför man ska göra övningarna och hur dom hjälper.

Även om jag inte är proffs på detta så ska jag göra mitt bästa och jag vet inte riktigt när jag kommer igång med detta nya, men så snart som möjligt hoppas jag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback