Hemma från skolan!

Hejhej!

Nu är jag hemma från skolan och det har varit en ganska kort dag idag. Just nu sitter jag framför datorn och kollar på lite klipp med olika kändisar som har pratat på The Voice. Skitkul faktiskt!

Vanliga  tråkiga kläder som är helt ointressanta att se därför laddar jag inte upp en bild på dom :).

Senare ikväll vid 5-tiden ska jag rida som varje fredag och jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Något kul hoppas jag!

Kanske blir en lite kort videoblogg sen som jag har tjatat om såå mycket nu, haha. Jag kommer dock inte säga så mycket intressanta saker men jag har inte tvingat någon att lyssna heller! :)

Vi hörs!

Puss,
Vixxie

Kommentarer
Postat av: adina

jag är fortfarande i skolan -.-''

2009-08-28 @ 15:52:20
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback