God morning, Sunshiine!

God morgon alla!

Vaknade precis idag och så blev jag så himla sugen på godis så jag va bara tvungen att ta lite!

Var ju på Madonna i söndags! Riktigt lyckat blev det! Tog några halvbra bilder med mobilen för jag vågade inte ta med mig kameran om det var någon som skulle ta den, men jag ångrade mig direkt när vi kom dit... SATAN!

Händer idag?
Idag händer inte så mycket ska slappa lite nu ett tag och sen vid 5-tiden ska jag hämta min syrra från dagis och så ska jag passa henne lite... Men SEN!! På kvällen ska man ju träffa Lina och hennes typ 150 killkompisar, haha blir ett riktigt smörgåsbord, men tyvärr, tyvärr, jag är upptagen haha!

Shoppade igår med Carmen också! Rea, rea, rea!! Hittade en skiitsnygg klänning, blå, från Gina Tricot för 49:-! Ska antagligen till stan någon dag i veckan sen också.

Puss på er vackra människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback